Kryptonim U.N.C.L.E.

Nowy film – stary klimat.

Bardzo dobry film. Moja ocena to 8/10, dałabym nawet 8,5, ale koncepcja jest taka, żeby dawać pełne oceny, a do 9 trochę brakuje. Średnia na filmwebie to 7,6. Dlatego naprawdę warto.

Minęło już trochę czasu od kiedy obejrzałam, ten film, ale zdecydowanie nie żałuję. Ani chwili się nie nudziłam. Od dawna miałam ochotę na coś innego. Na dobrą produkcję, która wciągnie, zainteresuje i zostanie ze mną na chwilę. Mam już zdecydowanie dość typowych amerykańskich produkcji, zwłaszcza tych mocno naciąganych, ale o tym kiedy indziej. Tutaj nie ma nic naciąganego.

Początkowo mieliśmy iść na zupełnie inny film. Wybór padł na Hitman: Agent 47, jednak niska ocena (5,8) nas skutecznie odstraszyła i postanowiliśmy zmienić repertuar. Jak już iść do kina to na coś porządnego. Może nie mamy tutaj jakiś efektów specjalnych, nie jest to też film w 3D, ale zdecydowanie jest to wciągający film, który zasługuje na duży ekran.

Nie chcę za wiele zdradzać. Zresztą o samej fabule można poczytać na rożnych stronach. To co ważne to klimat. Film trzyma w napięciu, zaskakuje, ale też rozśmiesza. A może nawet przede wszystkim rozśmiesza…?

Komedia, Akcja – Akcja, Komedia

Ciężko jednoznacznie przyporządkować ten film. Uważam to za jego zdecydowany plus. Dla każdego to będzie trochę coś innego. Trochę komedii szpiegowskiej, trochę tajemnicy i zabawy.

Myślę, że każdy kto skusi się na obejrzenie tego film będzie zadowolony.

Jest i wątek miłosny. Dlatego film ten jest tak uniwersalny, a zarazem tak nieoczywisty. Nawet mnie zaskoczył w kilku momentach. Może to dlatego, że nie spodziewałam się tego…? Zdecydowanie podeszłam do filmu dość sceptycznie – kiepska „okładka” (plakat). Niestety oceniam filmy po tym co widzę.

Lubię miłe niespodzianki.

I ta właśnie taka była. Mam nadzieję, że będzie więcej takich produkcji. Filmy na poziomie, wydaje mi się, że tego naprawdę ostatnio brakuje.

One thought on “Kryptonim U.N.C.L.E.

Skomentuj

