Nigdy więcej

Nawiązując.

Jako, że w ostatnim poście wspomniałam o tym filmie to postanowiłam i o nim napisać kilka słów. Oglądałam go dość dawno, a jak to w takich sytuacjach bywa mogę już wiele z niego nie pamiętać, a zwłaszcza jakie wzbudził we mnie emocje. Ocena na filmwebie już trochę lepsza, bo 6,8. To wciąż nie powala, ale już jest zdecydowanie bliżej mojej ulubionej siódemki. Zresztą na tyle ja oceniłabym właśnie ten film – 7/10. Dobry film, warty obejrzenia.

Nie tylko ja nawiązuję.

Przyglądając się chociażby samym plakatom filmów (Nigdy więcej i Chłopak z sąsiedztwa) już widzimy podobieństwo – wystraszona JLo, jej nazwisko, przerażenie, w sumie to obietnica całkiem dobrego film. I tak też uważam, było tym razem. Jednak pytam się czy naprawdę warto robić tak podobne filmy, nawiązywać – co to ma na celu? Czy marketingowcy nie mogą wymyślić nic nowego, świeżego? Czegoś co zaskoczy, przyciągnie widza, ale oprócz tego, że przyciągnie to jeszcze zatrzyma przed ekranem, a najlepiej skłoni do polecenia danej ekranizacji innym osobom.

Zaskakująco?

Tutaj również nie było jakiegoś dużego zaskoczenia, ale wydaje mi się, że fabuła była lepiej sklejona, trzymała w lekkim napięciu. Film miał ręce i nogi, a chyba przede wszystkim głowę. Film był trochę straszny jak na thriller przystało, było kilka zwrotów akcji, po prostu było co obejrzeć. Gra aktorska raczej na przeciętnym poziomie – to chyba nie są klimaty stworzone do JLo, choć trzeba przyznać, że w miarę dobrze sobie w nich radzi. Zazwyczaj to ona najwięcej wnosi do tych filmów. Jednak tak jak to było w filmie Chłopak z sąsiedztwa to nie wystarczy by stworzyć hit.

W dzisiejszych czasach.

Rozumiem, że w dzisiejszych czasach trudno jest wymyślić coś nowego, oryginalnego i stworzyć z tego film na wysokim poziomie, który będzie zaskakiwał, który pozostanie z nami na dłużej. Jest bardzo dużo średnich i słabych filmów, a naprawdę ciężko znaleźć coś na poziomie. Dlatego uważam, że warto wrócić czasami do tych starszych produkcji i obejrzeć coś po raz kolejny niż marnować czas na tzw. super nowości.

Skomentuj

