Moje łowy w Rossmannie

Promocja.

Chyba każda kobieta lubi promocje. Miło jest kupić coś trochę taniej. W Rossmannie kolejna promocja -49%. Moje zapasy kosmetyczne są dość duże, ale nie mogłam przejść koło tej promocji nie kupując zupełnie niczego.

Lakiery.

Lakiery to moja miłość. Choć nie lubię spędzać wielu godzin na malowaniu paznokci uwielbiam te małe, słodkie buteleczki, które przy kilku pociągnięciach pędzelka zmieniają moje paznokcie nie do poznania. Oto cztery sztuki, które wzbogaciły moją kolekcję:

20151116_141505[1]

Trzy z nich pochodzą z jednej z moich ulubionych firm, czuli – Rimmel. Kolory na, które się skusiłam to:

498 – rain rain go away

860 – bestival blue

703 – white hot love

Czwarty lakier pochodzi z firmy miss sporty, która była moją miłością dopóki nie odkryłam lakierów Rimmel’a. Jest to lakier nawierzchniowy, który dodaje charakteru naszym paznokciom. Pochodzi z kolekcji Candy Shine – glitter effect. W sumie nie wiem jakie tu jest oznaczenie koloru, ale nie da się go z niczym pomylić, więc myślę, że jeżeli ktoś będzie chciał go kupić to spokojnie odnajdzie go na półce.

Oczy.

Tutaj w ogóle nie było szaleństwa. Nabyłam tylko jedną maskarę, choć i tak głównie korzysta z niej moja mama, ale chciałam ją tylko przetestować.

20151116_141532[1]

Maskara pochodzi z firmy Loreal. Nazywa się False Lash Architect.

Korektory.

Na tą promocję czekałam chyba najbardziej, gdyż tutaj nie miałam zapasów, a mój korektor jest już na wykończeniu.

20151116_141521[1]

Pierwszy korektor pochodzi z firmy Eveline – korektor 2w1, kryjąco-rozświetlający. W kolorze 06 – ivory. To jest coś co u mnie się sprawdziło. Choć po powrocie do domu stwierdziłam, że wcześniej miałam go w kolorze 04 – light, ale ten był dla mnie trochę za jasny. Mam nadzieję, że ten kolor będzie OK.

Drugi korektor poleciła mi przemiła Pani z Rossmana, za co bardzo dziękuję.  Firma Maybelline – dream lumi touch, W kolorze 02.

Później.

Okaże się później czy te produkty się u mnie sprawdziły. Jak na razie mogę powiedzieć, że jestem zadowolona ze swoich zakupów i przede wszystkim dumna, że znów nie narobiłam nie wiadomo jakich zapasów, których nie jestem w stanie zużyć.

A Wy co kupiłyście? Jakieś ciekawe nowości, czy uzupełnienie swoich ulubionych produktów?

Skomentuj

