W głowie się nie mieści

W ciągłym niedoczasie.

Ostatnio nie mam na nic czasu. Ciągle gdzieś biegam, ciągle coś załatwiam. Co piątek się zastanawiam czy w końcu zdążę z napisaniem posta i umieszczeniem go do 18. Dlatego też w okresie świąteczno-noworocznym chyba udam się na wolne i ogłoszę zawieszenie publikacji. Jeszcze nie wiem czy tak będzie, ale jest to wysoce prawdopodobne. W każdym bądź razie dam znać.

Chwila dla mnie.

Zawsze kiedy mam taki zabiegany okres bardzo potrzebuję takiej chwili relaksu tylko dla mnie. Nie mam nawet czasu pisać ze znajomymi. Jednak pomiędzy jednym a drugim zadaniem pisałam z koleżanką i poleciłam mi właśnie tą bajkę – W głowie się nie mieści. Ja bajki uwielbiam, więc natychmiast wpisałam ją na moją listę filmów do obejrzenia. Tego dnia byłam tak wypompowana, że postanowiłam wieczorem coś obejrzeć i się trochę zrelaksować. Zapomnieć o tych wszystkich problemach. I tą chwilą zapomnienia dla mnie była właśnie ta bajka. Moja ocena to 8/10, choć cały czas zastanawiam się nad dziewiątką. Ocena na filmwebie to 7,9/10, co daje tej bajce 158 pozycję na top 500.

Śmiech i łzy.

Bajka ma bardzo ciekawą fabułę. Wciągnęła mnie od samego początku. Było dużo śmiechu. Bardzo radosna i optymistyczna. Do czasu. W pewnym momencie przestało być już tak kolorowo i zaczęły się schody. Bajka przedstawia pięć emocji. Najważniejsze jest jednak chyba to, że te emocje uczą się ze sobą żyć. Nie jest tak, że któraś z nich za wszelką cenę chce się dorwać do sterów i kierować naszym życiem. Każdy ma lepsze i gorsze dni, a w życiu bywa różnie i trzeba umieć się do tego przystosować. Na koniec polały się łzy. Dobrze, że oglądałam to sama, bo naprawdę nie mogłam się powstrzymać. Zupełnie zapomniałam o swoich problemach i zostałam całkowicie pochłonięta przez to co działo się na ekranie.

Naprawdę warto.

Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji obejrzeć tej bajki to gorąco do tego zachęcam, bo naprawdę warto. Nie jest to pozycja tylko dla najmłodszych (no ja już do najmłodszych nie należę), na pewno każdy będzie się dobrze bawił. Może na świąteczne przedpołudnie ;)

w głowie koniec

One thought on “W głowie się nie mieści

  1. Bajkę widziałem ;) Przedstawiono w niej niby prosty przegląd psychiki ludzkiej, ale bardzo dogłębny. Świetnie została wyeksponowana rodzina jako najważniejsza wartość. Też dałem 8/10

    Daję suba i sprawdzam więcej wpisów, w wolnym czasie zapraszam na mojego bloga, gdzie też rozpocząłem recenzję filmów/seriali/rap albumów ;)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

